  • Data: 2011-10-09 18:49:57
    Temat: Re: DB rozdaje modemy.
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości
    news:j6rslf$moh$1@news.onet.pl...

    > Założyłeś konto bo go potrzebowałeś czy założyłeś aby dostać BT
    > "gadaczkę"(która bez problemu mogłeś córce kupić za kilkadziesiąt zł)

    Zaspokoje Twoja ciekawosc. Mloda miala konto w Inteligo
    i bywaly miesiace ze kasowali ja na 4zl (< 100zl karta)
    w DB wystarczy 1 op. karta. Dodatkowo all bankomat free.
    "gadaczka" akurat w tym przypadku to praktyczny prezent (dla zony)
    jak i wyzej % konto oszczednosciowe(dla corki). Z uslug korzysta
    sporadycznie,
    wiec inne funkcje dodane jak i interfejs nie maja wiekszego znaczenia.

    Jesli powyzsze dalej kolegi nieusatysfakcjonowalo, to szczerze wspolczuje ;)