  • Data: 2002-11-27 09:31:31
    Temat: Re: DG i PZ - zawieszenie (Idea)
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:as0rg9$9eh$1@news.gazeta.pl...
    > Jak jest w przypadku, gdy zawieszona jest DG - standardowo powinienem
    > odwolac PZ iii.... co w tym momencie? Moge zlecic obciazenie prywatnej KK
    > lub PZ z RORu? Czy bank wykona taka operacje skoro FA wystawiana jest na
    DG?

    1. Nie musisz odwolywac PZ jesli nie zamierzasz rozwiazywac umowy z
    operatorem
    2. Mozesz ustanowic PZ z RORu
    3. Mozesz ustanowic obciazanie swojej KK (prywatnej)

    Problem moze byc jesli jan Kowalski ma firme LUFCIK Enterprises i sie nazwy
    z nazwiskiem nie zgadzaja.
    Ja mam wariant typu "Jan Kowalski LUFCIK Enterprises" i nie mialem problemu
    z obciazaniem KK za Meritum w Idei i PZ z RORu przy rachunku na DG w Plusie.

    --
    Pozdrowienia
    ---