  • Data: 2024-06-05 11:25:19
    Temat: Re: Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Jun 2024 21:56:20 +0200, Dawid Andrzej Rutkowski wrote:

    > A, no tak, tak wymyślili, że "zwykłe" promocyjne 3% i "dodatkowe"
    > 3% promocyjne, za te 5 pyknięć.
    > I jeszcze jedne odsetki wypłacają na koniec miesiąca, a drugie na
    > początek następnego.
    > I oczywiście dwie belkowizny - jakoś nie mogę się zebrać żeby ich
    > opieprzyć za to kradzenie po groszu na miesiąc.

    Bez większego znaczenia, gdy rozmawiamy o poważnych kwotach.
    W ING wypłacają odsetki raz, ale 6% tam nie mają.

    Można tez na lokaty. Ogolnie nie polecam, ale jak ci tych 2 gr szkoda.

    No i można kwotę optymalizować belkowo :-)

    > No ale za te pyknięcia jest naprawdę niezły moneyback, jeśli trzymasz 100k
    > to te 3% dają 50zł za jedno pyknięcie - chyba warto ;P

    O ile w ogóle tak należy to liczyc, bo przecieć coś kupujesz, i
    kartami płacisz, czy jest promocja, czy nie.

    > Nie zmienia faktu, że jest to wkurzające - obecnie na 16 kart mam 7,
    > którymi coś tam trzeba pykać i daje to 46 pyknięć miesięcznie,
    > na szczęście żona pomaga,

    Tak, i jeszcze trzeba liczyc te pyknięcia.
    Zrezygnuj z połowy, i/lub zmien karty :-)

    > Choć oczywiście każda z tych kart daje na tyle dużo że warto zawracać łeb.
    > Na szczęście niedługo odchodzi mc world z citka, będzie 10 mniej.
    > No i dobrze że jest kerfur, w którym dowolną płatność możesz rozbić
    > na N płatności nawet po 1gr - pod warunkiem że każda będzie inną kartą,
    > niestety te cholerne komputery to sprawdzają ;>

    Zawsze możesz sobie po jednym artykule kasować :-)

    J.