  • Data: 2024-06-07 12:42:57
    Temat: Re: Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jun 2024 22:31:04 +0200, Dawid Andrzej Rutkowski wrote:

    > Ale po napisaniu tego postu wyszedłem z domu i jednak się przekonałem,
    > że w PL na ulicach i wszędzie jest jednak pełno pojebów,
    > tego się ukryć nie da :(

    Bo ja wiem ... mnie się jezdzi normalnie, jakies pojeby to z rzadka.

    Ale pare kanałów na youtube powstało, PolskieDrogi, StopCham, i widok
    jest ciekawy :-)

    Ale wczesniej pisali, że tyle filmów z wypadkami z Rosji, wynika z
    tego, że tam łapownictwo duże, więc trzeba mieć kamerę, kamery są
    powszechne, fimują, i co ciekawsze trafiają na YT.
    A że naród specyficzny, to dużo tego było.

    Kamery potaniały, sporo rodaków już ma, to jest z czego wybierać i u
    nas :-)

    A z taiej Belgii, to aż nudne - czym oni się chwalą :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=7AvLOo7qOS8

    Francja lepsza
    https://www.youtube.com/watch?v=YLK_NKxhOWc

    Włosi ... to z północy?
    https://www.youtube.com/watch?v=sqkk7_T4FaY

    A polska rzeczywista średnia

    https://www.youtube.com/watch?v=zwi0qef7tzU
    https://www.youtube.com/watch?v=KSllArhpxyg

    teraz to w ogole bajka
    https://www.youtube.com/watch?v=GkOOy1uBcKc

    Bardziej wschodnie odcinki,
    https://www.youtube.com/watch?v=rF8HJ6Ar4ds
    https://www.youtube.com/watch?v=zwi0qef7tzU

    Nuda, nuda, nuda ... i dobrze :-)

    nawiasem mówiąc - ruch na tych "zwykłych krajówkach" czesto taki, że
    nie ma jak sie wychylic.

    I pozostają nam tylko tacy piloci z fantazją

    https://www.youtube.com/watch?v=6W_9SyQv4F4

    J.