  • Data: 2024-06-11 17:10:50
    Temat: Re: Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Jun 2024 20:39:51 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie powierzę swoich pieniędzy bankowi, który nawet znaleźć w Google
    > trudno. >
    >
    > Biorąc pod uwagę, że kupił mnie z BPH, to mam u nich rachunek od 1994
    > roku - raczej trudno mnie nowym klientem nazwać. Sprawdzałem, ale na
    > lokacie dają niewiele więcej, jak na rozliczeniowym, to mi się nie chce
    > kombinować.

    Leń.
    https://www.aliorbank.pl/klienci-indywidualni/oszcze
    dnosci/konto-mega-oszczednosciowe.html

    [...]
    2) premiowe, które wynosi 7%, gdy:
    a) spełnisz warunek potrzebny do uzyskania oprocentowania
    promocyjnego,
    b) masz indywidualne lub wspólne KJO otwarte od 1 maja 2024 roku.
    Uznamy, że ten warunek NIE został przez Ciebie spełniony, jeśli inny
    rachunek w naszym banku został przekształcony na KJO

    Masz KJO? To może możesz założyć ...

    No ale to na 4 miesiące, a potem trzeba likwidować :-)

    J.