  • Data: 2024-06-10 21:08:47
    Temat: Re: Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Jun 2024, Robert Tomasik wrote:

    > Nie powierzę swoich pieniędzy bankowi, który nawet znaleźć w Google
    > trudno. >

    Brawo brawo, a powierzasz bankowi, co cię kupił jak niewolnika...
    Na grupie o Aion bank było sporo kilka lat temu, potem pogorszyli ofertę.
    Ale mam dzięki nim - i skorelowanej platynie we francuzie - bardzo fajny
    odkurzacz :)

    I naprawdę przyłożyłbyś się do szukania googlem.
    Przydaje się.
    Ja się dziś tak circa po 30, albo i nawet trochę więcej latach,
    wreszcie dowiedziałem, dzięki wyszukiwaniu w google, co to takiego ten
    "kraplak" z XVIII księgi Tytusa, Romka i A'Tomka.
    Jak tego ostatnio szukałem w necie - choć mogło to być jeszcze w netowym
    średniowieczu, czyli coś na początku XXIw. - to nie znalazłem.
    I jeszcze wyszedłem na kfasiarza, niczym Zawisza Czarny, bo powiedziałem
    żonie, że nie znajdzie, a znalazła ;P

    "Jeśli ja mam fizjonomię, to ty jesteś - volens nolens - kraplak!"
    "Nie wiesz, czy się obrazić za kraplaka?
    Nie wiesz, co to znaczy? Przecież sam używasz wyrazów obcych,
    to powinieneś wiedzieć."