    From: MM <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Danske Bank Poland
    Date: Sun, 22 Feb 2009 08:48:36 +0100

    sorden pisze:
    > Zazwyczaj dla Ciebie to albo powinno to, albo powinno tamto. Szkoda, ze nie
    > wpadles na pomysl, ze nikt nie mazadnej powinnosci.

    1. Czy my się znamy?
    2. Widzę, że łatwo szafujesz pustymi słowami. Wskaż mi choć jeden post w
    którym wspomniałem o jakichkolwiek powinnościach.
    3. Nie ja i a ty rozpocząłeś wycieczki osobiste.

    > Jesli bank uwaza, ze
    > jestesmy slabi niech tak twierdzi. Jesli okaze sie, ze nie mial racji -
    > straci na wiarygodnosci. Podobnie w druga strone.
    > Przylepianie tu latek "zdrajcy", "hanby" to idiotyzm.

    Fakt, przyklejanie łatek to idiotyzm. Masz pełne poparcie z mojej
    strony. Czemu więc przykleiłeś, w dodatku bzdurną, łatkę "prawiaka"
    wątkotwórcy? Zgodnie z twoją wypowiedzią mam cię nazwać idiotą, bo
    przyklejasz łatki?

    > Kompetnie nie rozumiem tej zapewne glebokiej mysli.

    Ależ proszę, wyjaśniam: Jeśli ty nazywasz swoich interlokutorów
    prawiakami, to domyślam się, że chcesz by interlokutorzy nazywali ciebie
    lawakiem. Czy po prostu jesteś niekonsekwentny?

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl