    From: sorden <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Danske Bank Poland
    Date: Sun, 22 Feb 2009 09:00:51 +0100

    MM wrote:

    > 1. Czy my się znamy?

    Nie sądzę.

    > 2. Widzę, że łatwo szafujesz pustymi słowami. Wskaż mi choć jeden post w
    > którym wspomniałem o jakichkolwiek powinnościach.

    Proszę bardzo, z wyslanego nie tak dawno Twojego posta:
    "Chciałeś się podzielić opinią jakoby nasz kraj *powinien* być wszem
    ogłaszany jako słaby i niegodny szacunku?"

    > 3. Nie ja i a ty rozpocząłeś wycieczki osobiste.

    Nie przypominam sobie.

    > Fakt, przyklejanie łatek to idiotyzm. Masz pełne poparcie z mojej
    > strony. Czemu więc przykleiłeś, w dodatku bzdurną, łatkę "prawiaka"
    > wątkotwórcy? Zgodnie z twoją wypowiedzią mam cię nazwać idiotą, bo
    > przyklejasz łatki?

    Wskaz mi post gdzie przypiąłem komukolwiek łatkę "prawiaka".

    > Ależ proszę, wyjaśniam: Jeśli ty nazywasz swoich interlokutorów
    > prawiakami, to domyślam się, że chcesz by interlokutorzy nazywali ciebie
    > lawakiem. Czy po prostu jesteś niekonsekwentny?

    Jak wyżej. Nigdzie nikogo nie obrazam, nie stosuje wycieczek osobistych.
    Staram sie opierac na merytorycznych argumentach i tego samego oczekuje od
    innych.

    --
    in