  • Data: 2007-08-16 21:20:06
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > To po cholerę pisałeś: "Czy wszystkie banki tej grupy maja tak na stale
    > darmowe wyplaty w ramach grupy?
    > Mozesz to sprawdzic?" ???

    No coz, napisalem, bo uwazam ze jest to czasowa promocja.
    Poniewaz obawiasz sie sprawdzic, pozostaje przy tym zdaniu.

    Natomiast nie interesuje mnie to, zeby sprawdzac sytuacje w innych bankach grupy,
    bo z gory zakladam czasowosc oferty, z ktorej zreszta i tak nie skorzystalbym -
    podobnie jak z ofert banku w Ghanie.

    > Kredyty w bankach są tak drogie, że nie korzystam.

    Bo jestes w pkosa ;)

    > Nie wiem czy takowe nawet istnieje.
    Podobnie, jak konto z darmowymi przelewami.

    Wybacz, ale w tej dyskusji zaczynam sie czuc, jak w rozmowie z zatwardzialym
    homoseksualista, zachwalajacym uroki tyleczka Jozka B.

    Moje zainteresowania i potrzeby sa calkiem inne niz jego, i zadne walory tyleczka
    mnie nie przekonaja, bo preferuje zwiazki heteroseksualne i blondynki z duzymi
    hmmm...oczami ;)