  • Data: 2006-05-03 14:16:41
    Temat: Re: Darmowe wyplaty we wszystkich bankomatach ?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@a...net.pl> wrote in message
    news:2mch52l6jfpge385i89b0moli4gplsj9uo@4ax.com...
    Wed, 3 May 2006 12:52:49 +0200, w

    > Wygląda zacnie, ale karta Maestro = potwierdzanie transakcji PIN-em. Czyli
    > spalony na wejściu :].

    Mi nie przeszkadza. Maestro jak i VE sluza mi tylko do bankomatow :).
    Tak na marginesie, czy wiecie jak sa traktowane transakcje wykonane w
    okienku pocztowym fortisowa VE? W TOiP jest, ze wszystkie wyplaty z
    bankomawot 0 PLN, ale okienko pocztowe moze byc potraktowane jak wyplata w
    oddziale banku. A na ten temat TOiP milczy. Mam podejrzenia, ze nie bedzie
    to tak samo potraktowane, bo napisaliby po prostu "transakcje gotowkowe 0
    PLN" :).

    MK