  • Data: 2009-05-22 16:05:28
    Temat: Re: Data Mining
    Od: "Damian" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach ]

    > Przykład reprezentacji:
    >
    > wig20: rośnie, spada, płaski,...
    > pogoda w Polsce: pada, słońce, mgła,...
    > pogoda w Himalajach: pada, słońce, mgła,...
    > premier Polski mówi: jest kryzys, nie ma kryzysu, będę prezydentem,...
    > szef FED: stopy up, stopy down,...
    >
    > I już można np. sieć neuronową czegoś nauczyć. Ja jestem jednak
    > sceptycznie
    > do tego nastawiony ponieważ za reprezentację dostępnego zbioru informacji
    > może robić wykres. I być może wykres wystarczy analizować. Oczywiście jest
> [...]
    nie wszystko mozesz oznaczyc jednoznacznie i obiektywnie do analizy,
    ja na waszym miejscu obralbym kierunek obejmujacy takie zagadnienia
    "Rozmyte metody reprezentacji i przetwarzania informacji "
    "Sterowanie i podejmowanie decyzji w warunkach niepewności i braku precyzji
    "
    Profesor, ktory jest w tym dobry kiedys zrobil data mining sprzedazy pewnej
    firmy w uzaleznieniu od pogody