  • Data: 2009-05-22 16:25:53
    Temat: Re: Data Mining
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Damian wrote:

    > [ciach ]

    > nie wszystko mozesz oznaczyc jednoznacznie i obiektywnie do analizy,
    > ja na waszym miejscu obralbym kierunek obejmujacy takie zagadnienia
    > "Rozmyte metody reprezentacji i przetwarzania informacji "
    > "Sterowanie i podejmowanie decyzji w warunkach niepewności i braku
    > precyzji "
    > Profesor, ktory jest w tym dobry kiedys zrobil data mining sprzedazy
    > pewnej firmy w uzaleznieniu od pogody

    No oczywiście pomiędzy słońcem a deszczem jest "raczej słońce" i "raczej
    deszcz", a fuzzy numbers i fuzzy sets zaliczane są do zbioru narzędzi
    grzebania w danych. Istnieją też porządnie zdefiniowane zasady arytmetyki
    takich liczb (vide nazwisko Zadeh). Narzędzia są, ale nadal trzeba ustalić
    co ma być reprezentacją i nadal trzeba wprowadzić kategoryzację (choć
    rozmytą).

    Pzdr,
    --
    Marek