  • Data: 2009-07-04 08:50:51
    Temat: Re: Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)
    Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał:

    > Dziwi mnie po prostu potrzeba posiadania papierowych wyciągów.
    > Trzeba poświęcić czas na to by to jakoś skatalogować,

    Dla mnie włożenie kilku kartek w odpowiednie koszulki raz na miesiąc
    nie jest wielkim problemem. Do ewentualnego wyszukiwania służy mi plik
    csv, a do kk mam własnoręcznie zrobiony xls z transakcjami we
    wszystkich kolorach tęczy, coby mi sie przychód, cashback i rozchód
    oraz bieżący miesiąc z poprzednim nie myliły. Tak, to moja pierwsza kk
    ;)))

    --
    Pozdrawiam - Aicha