eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDebata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20 › Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
  • Data: 2011-03-22 22:21:34
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:imb67h$qas$1@inews.gazeta.pl...

    > Aleś się uparł.

    No nie mam qwa siły słuchać w kółko tego geesowskiego naganiania i kłamania
    ludziom, że mają w OFE jakieś "swoje" pieniądze.

> [...]
    > długami szpitali. Przypomnij sobie jak firmy farmaceutyczne przekręciły
    > rządy europejskie na szczepionkę przeciw grypie. Polsce się upiekło tym
    > razem. Ochrona zdrowia to jest dopiero wałek na gigantyczne pieniądze, a
    > nie
    > takie ogryzki jak prowizja w OFE. A drogi? Kopalnie? Praktycznie każda
    > dziedzina. Wszędzie gdzie państwo udaje przedsiębiorcę jest łojone aż
    > wióry
    > lecą. To już nie powoduje takiej gorączki bo nikt nie mówił, że w
    > tomografie
    > stojącym w piwnicy są 'nasze" pieniądze.

    Wiem to wszystko, czyli proponujesz mówić o wszystkim albo o niczym?
    O wszystkim się nie da, a o niczym owszem można, ale akurat taki mamy gorący
    temat i kto ma przyjemność z produkowania się na newsach, ten to robi.
    I tyle.

    Co do OFE, w przeciwieństwie do innych wałków, przynajmniej można z niezłym
    przyblizeniem policzyć ile kasy tonie.