eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDebata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20 › Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
  • Data: 2011-03-22 22:17:31
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    G W wrote:

    > dupy
    >
    > a jak jest OFE to te koszty są inne ?
    > Bo zdaje mi sie to jest bez znaczenia dla tego czy OFE jest czy nie ZUS i
    > tak kosztować bedzie...
    >
    > george

    Nie wiem czy są inne czy większe czy mniejsze. Mogę zgadywać przeczuwać i co
    tam chcesz. Ale przyznasz, ze twierdzenie, ze koszty OFE są za duże to
    brednia. Na wolnym rynku każdy dowolny fundusz o takiej strukturze aktywów
    jak OFE ma koszt większe, a o ZUS nic nie wiadomo. Skąd twierdzenie, ze
    koszty OFE są za duże? Może samo OFE jest niepotrzebny i jego koszty razem z
    nim? Ta wstrzymana część składki, która zostaje w ZUS tez będzie obsługiwana
    za darmo? Wiesz coś o tym? ZUS za przekazanie składki do OFE każe sobie
    płacić 0,8% przekazywanej kwoty. Za wystawienie przelewu i przesłanie
    zestawienia. To dużo czy mało? Ile musi kosztować obsługiwanie tylu milionów
    ludzi, wystawianie PIT'ów, srytów i tysięcy innych zaświadczeń?