eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDebata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dzis w TVP 1 od godz. 20.20
  • Data: 2011-03-23 19:13:27
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dzis w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message
    news:imdg9n$m4s$1@usenet.news.interia.pl...

    > Ja ci powiem kolego Rot, że wiem. Denerwuje mnie że mój sąsiad były
    > emerytowany policjant napierdalający mojego drugiego sąsiada pałką na
    > solidarnościowych wiecach, dostaje cztery razy większa emeryturę od tego
    > napierdalanego.
    >
    > Ja ci mówię dajmy już spokój, wróćmy wreszcie do normalności, wypłacajmy
    > tym staruszkom równą emeryture na zasadzie równego zasiłku jak (jeśli
    > dobrze pamiętam) w Kanadzie (tym bardziej. że to co oni wpłacali do
    > systemu już dawno zostało przeżarte i przedupcone, i żeby wypłacać te
> [...]

    jak tak zrobimy to nas załatwią CDS'ami, jak irlandie, portugalie i inne
    takie.
    Cały system musi walnąć żeby można było coś z tym zrobic.
    Zauważcie że nienarodzone jeszcze pokolenie bedzie musiało spłacać zaciągane
    właśnie długi.
    A mówi że sie że ten kto na świat przychodzi jest czysty od zobowiązań, gdy
    tymczasem tylko ten co z niego odchodzi takim się staje. Normalnie
    niemowlaki zaraz po urodzeniu są juz niewolnikami długu.
    Nie ma zmiłuj, zbuntują się...

    george