eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDebata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dzis w TVP 1 od godz. 20.20
  • Data: 2011-03-23 19:05:12
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dzis w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co ci mam powiedziec tutaj? Publicznie? Ja wiem ze Ty wiesz.

    Ja ci powiem kolego Rot, że wiem. Denerwuje mnie że mój sąsiad były
    emerytowany policjant napierdalający mojego drugiego sąsiada pałką na
    solidarnościowych wiecach, dostaje cztery razy większa emeryturę od tego
    napierdalanego.

    Ja ci mówię dajmy już spokój, wróćmy wreszcie do normalności, wypłacajmy tym
    staruszkom równą emeryture na zasadzie równego zasiłku jak (jeśli dobrze
    pamiętam) w Kanadzie (tym bardziej. że to co oni wpłacali do systemu już
    dawno zostało przeżarte i przedupcone, i żeby wypłacać te zobowiązania
    zadłuża się O ZGROZO NIEISTNIEJĄCE JESCZE POKOLENIA ) bez tych wszystkich
    kurwa jebanych ZUS-ów, OFE, Balcerowiczów i Rostowskich którzy tylko patrzą
    jak nas by tutaj wypierdolić i przetransferować gruby szmal dla swoich
    pejsatych kamratów za oceanem.

    Niech ktoś kurwa wreszcie na ten temat zrobi choćby jakies referendum z
    zapytaniem "czy robimy prawdziwą reformę, czy bankrutujemy? " i zamknie
    kuźwa wreszcie tą dyskusję, a nie każe tym starszymym ludziom - zasługującym
    na odpoczynek - pracować do 70-ki .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/