  • Data: 2016-09-09 22:00:34
    Temat: Re: Deficyt budzetowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Taka sama refleksja odnośnie Ciebie mnie naszła wześniej jak czytałem
    > Twoje wypowiedzi.

    Taka wypoweidz bez konkretów to... no cóż... sam sie podkładasz...

    > Czepiłeś się ze napisałem "Podobnież spadło zainteresowanie wyjazdami
    > zagranicznymi, za to krajowe kurorty pękały w szwach"

    Nic sie nie czepiłem, po prostu dałem wyraz przekonaniu ze tworzenie
    takiego ciągu przyczynowo skutkowego to zwykła bzdura.

    > Gdzie to wyczytałeś w moich wypowiedziach?
    > Po raz kolejny sugerujesz coś za mnie. Nie tak dawno przy dyskusji o
    > frankowiczach robiłeś podobnie.

    Nigdzie tego nie wyczytałem.
    Ironizowałem...
    Nie zauwazyłes?

    > Nie Ty sugerowałeś że będa chwilówki brać?

    Nie sugerowałem tylko przekazałem informacje jaka uzyskałem z firmy
    pozyczkowej.
    Ale to sie ma nijak do twierdzenia iz ja uwazam ze *500+ w wiekszosci biorą
    patologiczne rodziny ktore zaraz poleca po chwilówke.*
    Przykre to uogólnianie w Twoim wykonaniu.
    Tak ogólnie to ja nie utozsamiam klinetów chwilówek z patologia - IMO
    branie kredytów w tych firmach to przewaznie nie jest patologia a zwykła
    głupota.

    > A coś konkfretnie napiszesz?

    Konkretniej nie umiem.

    > 1500zł dla 5 osobowej rodziny to nie wsparcie? Czy chociażby 500zł dla
    > 4 osobowej to też nie wsparcie?

    Ktos tak twierdzi?
    Bedzie łatwiej jak przestaniesz dpisywac do moich wypowiedzi to co Tobie
    się wydaje.