  • Data: 2016-09-10 12:26:26
    Temat: Re: Deficyt budzetowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Sep 2016 11:35:56 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Bez znaczenia (pomijając już fakt, że co do zasady nieprawda, jak kantor
    > sprzeda od razu, albo zaniesie do banku, to zostaną wykorzystane od razu).

    Bez znaczenia, to jest jak 500zl zaniesiesz do kantoru.
    Jak 3 mln Polakow zaniosa po 500 zl, no, to mysle ze drobna zmiana
    kursu bedzie. Ale jak ma miec wplyw na gospodarke, to potrzebna
    niedrobna. I w efekcie dopiero za wiele miesiecy zobaczysz jakas
    zmiane obrotow w imporcie i eksporcie.

    Wyda. Ale one i tak wroca :-)

    J.