eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Diners Club] - koniec spolpracy z Mastercardem?Re: [Diners Club] - koniec spolpracy z Mastercardem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Filip <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Diners Club] - koniec spolpracy z Mastercardem?
    Date: Sun, 28 Jun 2009 21:35:42 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <h28gmh$pj7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h2601h$orm$1@news.wp.pl> <20090628111453.7148897b@cartel>
    <h27ff5$jii$1@news.wp.pl> <h28g7f$mrg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: evdo-78-30-70-240.subscribers.sferia.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1246217746 26215 78.30.70.240 (28 Jun 2009 19:35:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Jun 2009 19:35:46 +0000 (UTC)
    X-User: filip6198
    In-Reply-To: <h28g7f$mrg$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:492246
    [ ukryj nagłówki ]

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > MK wrote:
    >
    >> Niemniej polecam DC, jak ktos lubi jakosc obslugi klienta powyzej
    >> przecietnej w bankach w PL.
    >
    > A tak właściwie, to co konkretnie taka karta daje? Mil nie zbieram.
    > Offline'owość nie jest mi potrzebna. Jakie zalety ma taka karta?
    >
    > W zasadzie jedyną zaletą, jaką widzę, to możliwość jej użycia w sklepie,
    > którego nie lubię - żeby na złość zapłacili wyższą prowizję (hehe - no
    > co? jestem Polakiem...).
    >
    > To ja chyba jednak wolę aliorowy (czy tam jakis inny...) cashback. :-)
    >
    O rany, było tyle razy... ale niech będzie.
    To nie jest karta (przynajmniej w .pl, bo poszczególne organizacje w
    różnych krajach mają dość dużą samodzielność) masowa, ale dla pewnej
    grupy klientów, do której jej atuty docierają:
    - mile
    - rewelacyjny zestaw ubezpieczeń podróżnych
    - bardzo kompetentna obsługa klienta
    - offlineowość (choć od czerwca nie ma już transakcji bez autoryzacji w
    warunkach normalnych)
    - bardzo uczciwe i tanie ubezpieczenie NNW
    - w Stanach częste bezpłatne upgrade'y w hotelach po okazaniu karty
    - wejście do saloników na lotniskach (wybranych, ale mnie akurat pasują)
    - bezproblemowość (szeroko pojęta)
    Filip

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1