  • Data: 2009-06-28 22:46:36
    Temat: Re: - koniec spolpracy z Mastercardem?
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Cze, 13:42, Filip <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Discover z
    > tego co pamiętam jest powszechnie akceptowany w USA (bradley.st, możesz
    > potwierdzić) ale nie wiem jak w Kanadzie.

    Discover jest delikatnie mowiac nieprzewidywalny. Przyklad z mojej
    wsi: w Starbucks - tak, w Subway - nie.
    Mimo ze na innej wsi moze byc inaczej, zdecydowanie odradzalbym
    podrozowanie po Stanach z karta Discover jako jedyna.

    Od jakiegos czasu podobno mozna jej uzywac tez za granica (wlaczajac w
    to Kanade, UK [w bankomatach] i... Chiny oraz Honduras), ale jeszcze
    nie sprawdzalem jak BARDZO mozna jej uzywac. :)

    Jedyne co mieli fajne to 5% Cashback Bonus (np. na wakacje m.in.
    benzyna, hotele, zoo i ksiegarnie) ale zaczeli wprowadzac ograniczenia
    i wtym roku od lipca do wrzesnia jest to "az do $300"... wartosci
    zakupow. Czyli CALE $15! No prosze panstwa...!

    Ich "podstawowy" Cashback (nie "bonusowy") jest beznadziejny, ale z
    ofert specjalnych da sie wyciagnac jakies $100 rocznie. Generalnie: w
    szufladzie przez ca. 9 miesiecy w roku. :)