  • Data: 2009-06-28 22:20:19
    Temat: Re: - koniec spolpracy z Mastercardem?
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Cze, 17:01, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Ty to chyba wszedzie masz problemy z platnoscia kartami :). Ja moge na
    > palcach jednej reki policzyc sklepy w ktorych DC nie moglem zaplacic.

    Wlasnie zarezerwowalem bilet na lot US Airways przez Orbitz i kiedy
    przyszlo do placenia, pojawil sie nastepujacy komunikat:

    "The following credit cards are not accepted by this airline: Diners
    Club, Carte Blanche."

    Hmmm... W swietle tego oraz po lekturze dotychczasowych wpisow na
    grupie mam niejasne poczucie, ze "brand" Diners Club jako taki zaczyna
    sie sypac.