  • Data: 2012-01-08 10:49:56
    Temat: Re: Dla lubiących kopać się z koniem - USD/PLN....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja chciałem wywołać, ale nie ciebie.

    Prawo Murphy'ego mówi że jeśli coś może pójść źle, to z pewnością pójdzie
    źle.
    Dlatego tak a nie inaczej zatytuowałem swój post ...

    Wydaje mi się, że zaniedługo musimy zaliczyć większy nokaut który wycenieny
    jest na mniej więcej 1800-1850 pkt na wigu20:

    Rok 2012 będzie czasem kupowania akcji
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rok-2012-bedzie-czas
    em-kupowania-akcji-2463175.html

    "[...] Szczyt dynamiki PKB niewątpliwie mamy już za sobą. W mojej ocenie
    minęliśmy też pik inflacji (w maju lub raczej w listopadzie). Jesteśmy więc
    w trakcie dezinflacyjnej fazy spowolnienia gospodarczego, w czasie której
    powoli zaczynamy wypatrywać końca trwającej już osiem miesięcy bessy. Nim
    ona się skończy, czeka nas jeszcze kilka miesięcy spadków, które mogą
    sprowadzić WIG20 w rejon 1.700-1.800 punktów. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/