  • Data: 2009-04-04 22:03:26
    Temat: Re: Dlaczego UPR jest partią kanapową?
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ------------------------

    >Naprawdę tak uważasz? To znaczyłoby, że ok. 99% społeczeństwa ma słabą wiedzę
    >ekonomiczną i polityczną.

    Yup. Społeczeństwo jest przypadkowe. I niegodne takiego skarbu, jakim
    jest UPR. :)
    Zresztą takie podejście ze strony zwolenników tej partii bardzo mnie
    cieszy: jak długo będą w to wierzyć, tak długo będą w kolejnych
    wyborach dostawać nie więcej niż dwa procent głosów.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com