  • Data: 2009-04-06 00:09:27
    Temat: Re: Dlaczego UPR jest partią kanapową?
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 5 Apr 2009 23:32:39 +0200, "Endriu" <nmp3(wytnij
    to)@interia.pl> wrote:

    >Wg mnie Białoruś która własnie wprowadziła podatek liniowy:
    >
    >http://nczas.com/wiadomosci/europa/bialorus-wprowad
    zila-12-procentowy-podatek-liniowy/

    Cytat z powyższego artykułu: "Według tamtejszego ministerstwa
    gospodarki, w ciągu 12 dni stycznia znacznie podrożały ceny wielu
    produktów żywnościowych. Kasza gryczana kosztuje więcej o prawie 27
    proc., ryż - o 20 proc., groch - o ponad 33 proc., kawa - o 23 proc.,
    herbata - o 29 proc., olej roślinny - o ponad 21 proc. Najbardziej
    wzrosły ceny owoców. Mandarynki podrożały o prawie 60 proc., jabłka -
    o 46 proc., a cytryny o 45 proc."

    No, ale ceny i podatki na bok. Jak tam inne sfery życia? Jak się ma na
    Białorusi tak umiłowana przez Ciebie wolność słowa? Jaka jest kondycja
    niezależnej prasy?

    >i której Łukaszenka (podobnie jak w Rosji Putin) rządzi twardą ręką (w
    >przeciwieństwie do naszego socjalistyczno-unijnego burdelu) może stać za
    >niedługo się nowym tygrysem europy.
    >
    >Podobnego przywódcy życzę także Polsce (dla naszego wspólnego dobra).

    No przecież już mieliśmy. Jaruzelski rządził twardą ręką. Bierut
    rządził twardą ręką. A Hans Frank - ten to dopiero miał twardą rękę!
    Ja tam już wolę socjalistyczno-unijny burdel.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com