  • Data: 2009-04-07 07:48:34
    Temat: Re: Dlaczego UPR jest partiąkanapową?
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kurde, ale co to ma do rzeczy... czy to jest powód by się szmacic?...
    > jeden z
    > moich kolegów na studiach został szpiclem... i jak się wydało to tłumaczył
    > tym że był w NZSie olewany i niedoceniany... to mniej więcej taka sama
    > argumentacja...

    Powiem ci ci Viperze ze Michalkeiwicza w publicznych mediach ostatnio
    widziąłem gdzies około 10 stycznia 2007 u Pospieszlaskiego w "Warto
    rozmawiać" z okazji nieudanego ingresu abp.Wielgusa.

    Michalkieiwcz oczywiście nie owijając w bawełnę powiedział co miał
    powiedzieć:

    Zmowa "nieobecnych"
    http://www.michalkiewicz.pl/dzpol_2007-01-10.php

    " [...] Uczestnicząc w telewizyjnym programie "Warto rozmawiać"
    powiedziałem, że skandal wokół nominacji abpa Stanisława Wielgusa jest m.in.
    rezultatem podziału polskiego Kościoła na co najmniej dwie partie:
    konserwatywną i postępową. [...]

    [...] Odnoszę wrażenie, że partia postępu w polskim Kościele pragnie swoje
    istnienie jak najdłużej utrzymać w tajemnicy. Przyczyna wydaje się prosta:
    dopóki jej "nie ma". Dopóty może przedstawiać swoje stanowisko jako "głos
    Kościoła" i z tej pozycji rozdzielać oceny i klapsy. [...] "

    na co poseł Gowin najpierw poczeriweniał, potem poszła mu para z gęby,
    później zrobił się siwy i omal chyba nie dostał ataku serca....
    Następnie Pospieszalski (pewnie na rozkaz jakiegoś oficera politycznego w
    stylu "Lichocka z Korwinem" ) zaczął tak gdakac:

    Zmowa "nieobecnych"
    http://www.michalkiewicz.pl/dzpol_2007-01-10.php

    "[...] W rezultacie znaczna część programu została poświęcona wiwisekcji
    stanu duszy ks. arcybiskupa Wielgusa, w którym podobno zachodzi "ewolucja".
    [...]".

    że Michalkieiwcz do końca programu nie wypowiadział ju z ani słowa.
    Od tej pory nie widziałem go już na antenie TVP (ani innj publicznej
    telewizji, tudziez portalach inetrnetowych typu Onet, Interia, WP) i obawiam
    się że jeszcze go długo długo nie zobaczę.

    Więc nie dziw się drogi Viperze że Michalkiewicz występuje tylko tam GDZIE
    MU POZWOLĄ MÓWIĆ - czyli tam gdzie w chocby najmniejszym stopniu występuje
    WOLNOŚĆ SŁOWA. Tam gdzie ona nie występuje tam go nie ujrzysz....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/