  • Data: 2004-05-05 09:26:19
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/4/2004 3:54 PM, Przemysław Maciuszko wrote:

    > Biedaczysko. Niewielu musisz mieć tych znajomych. Ja mam np. 2 rachunki do
    > zapłacenia miesięcznie. ICMPTZ?

    No to pogratulować umiejętności przerzucenia kosztów na innych.

    Zakładając pewien standard cywilizacyjny tj. woda + prąd mamy owe dwa.
    Może to oznaczać, że nie płacisz osobiście za telefon (lub go nie
    posiadasz) z internetu do celów prywatnych korzystasz na koszt swego
    chlebodawcy lub swojej firmy (p.k.s).
    W noskuję, że niepłacisz czynszu - ale wtedy powinieneś raz na jakiś
    czas zapłacić podatek od nieruchomości, wywóz śmieci etc.
    Zapewne nie posiadasz również telewizora i radia - dziwi mnie jednak,
    dlaczego będąc takim minimalistą potrzebujesz wogóle konta bankowego?

    Pzdr: Catbert