    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Date: Tue, 11 May 2004 12:53:57 +0200

    Dnia Tue, 11 May 2004 12:23:11 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    napisał(a):

    >Wszystko pięknie, tylko dlaczego uważasz, że jest to ogólny model to
    >naprawdę nie rozumiem.

    Szkoda. :-)

    Niemniej juz sie wycofalem w innym poscie z nieszczesliwego
    acz porecznego ;-) uogolniania: "Wycofuje slowo 'wszyscy'
    i podstawiam slowo 'wiekszosc'." Na Twoj benefis wycofuje
    tez slowo 'wiekszosc' i podstawiam 'pewna ilosc'. :-)
    Mysle zatem, ze skoro 'wszystko pieknie' to pozwolicie mi Panstwo
    na EOD z mojej strony... Bo dyskusja, jak to zwykle bywa, z luznej
    rozmowy o ilosciach przelewow stala sie zarzewiem ciezkich slow w
    rodzaju wykrzyknikow i takich tam roztomaitych. ;-)

    --
    Adek {adek124(małpa)w.domku.prv.pl}
    http://adek124.republika.pl/