  • Data: 2011-05-06 23:06:07
    Temat: Re: Dlaczego (nie?)brać karty kredytowej City?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "JerzyR" 4dc47291$...@n...home.net.pl

    > Toż Citi sam przybywa pod wskazany adres. :)
    > rzeczywiście panienka z banku przyszła do mnie do pracy i mam
    > kartę (bez zbliżeniowej techn.). Podgląd transakcji ok - tylko
    > w systemie online nie widać daty zamknięcia cyklu - generowania
    > wyciągu, albo ja nie widzę.

    Bo to pewnie przed jakimkolwiek zamknięciem cyklu tej karty -- pewnie
    jeszcze żaden cykl nie zamknął się i trzeba zaczekać do zamknięcia.

    -=-

    Nawet do założenia konta -- można zaprosić pracowniczkę lub pracownika do siebie.

    -=-

    Ja z kartą Citi nie mam problemów. Nie płacę za utrzymanie,
    dostałem wisienki (chyba w sumie 150 złotych) i mogę regulować
    periodyki -- opłaty za mieszkania itp... Raz naliczyli opłatę,
    ale zgłosiłem reklamację i cofnęli bez słowa oporu. O decyzji
    cofnięcia opłaty powiadomili mnie telefonicznie.

    Akurat ze sporą szybkością pokonywałem leśne, piaszczyste dróżki
    wśród furkoczących drzew. :) (oczywiście AC miałem) Po powrocie
    zamierzałem (jesienią a rzecz miała miejsce latem) ustawić pełną
    geometrię... Drzewa nie zaliczyłem żadnego (bardzo trudno trafić
    w jakiekolwiek, jadąc tak szybko -- każde tylko mignie przez chwilę)
    a geometrię sprawdzono mi za freeko... Gdy zapytałem, ile kosztuje
    ustawienie pełnej -- dostałem odpowiedź, że w makpersonie nie ma
    czegoś takiego, jak ustawanie pełnej geometrii -- muszę zadowolić
    się co najwyżej regulacją zbieżności...

    O, drzewo na horyzoncie -- pomyślałem... I pojąłem, dlaczego takie
    samochody nazywane są jednorazówkami ;) i dlaczego w serwisie
    przestrzegano mnie przed wjeżdżaniem na ,,garby'' uliczne
    z dużą szybkością, twierdząc, iż każdy taki wjazd pozostawia
    trwałe ślady -- niemożliwe już do usunięcia...

    W Pannie Mercedes było inaczej -- najpierw z dużą szybkością
    po korzeniach, garbach itp., później regulacja...

    Na szczęcie mimo jazd leśnych, poza zbieżnością, nie mam kłopotów w ustawieniu kół.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'