  • Data: 2011-05-09 13:54:54
    Temat: Re: Dlaczego (nie?)brać karty kredytowej City?
    Od: "merkury" <nomercy2011@WYTNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [cytat]
    poza tym, zdolnosc kredytowa to nie brak zadluzenia, tylko ZDOLNOSC do jego
    splacenia
    [/cytat]

    posiadam zdolność kredytową - wysokie stałe zarobki itp.

    [cytat]
    bo jakis automat Ci odmowil ?
    [/cytat]

    jeśli mój drugi wniosek, który został wypełniony w formie papierowej (ponieważ system
    nie pozwalał na złożenie go w systemie informatycznym po raz drugi w oddziale) był
    rozpatrywany przez automat, to tym gorzej świadczy o tym banku - nie szanują oni
    mojego czasu, który był wymagany na drugie wypełnienie wniosku, a przecież sami
    zaproponowali, żebym go wypełnił

    [cytat]
    pierwsze wrazenie jest wazne, ale niekoniecznie prawdziwe
    [/cytat]

    Przy pierwszej rozmowie telefonicznej z CitiPhone, zanim złożyłem pierwszy wniosek,
    chciałem się dopytać o szczegółowe zasady przeliczania walut i opłat z tym
    związanych. Czytałem wcześniej regulamin itp., ale chciałem się dowiedzieć czego
    dokładniej. Pracownik infolinii nie tylko mi nie powiedział tych szczegółów, ale w
    dodatku podał mi błędne informacje odnośnie opłat za przewalutowanie. - Musiałem mu
    sam cytować treść regulaminu. Poprosił wtedy o chwilę przerwy, żeby znaleźć dokumenty
    z zasadami itp. i dopiero potem mi przyznał rację, że faktycznie mi źle powiedział.

    [cytat]
    karte mozna uzyskac (jezeli spelnia sie warunki), wystarczy zlozyc wniosek
    przez pracownika, ktory przy odmowie sam zlozy wewnetrzna reklamacje
    maszynki czasem sie myla, a reklamacje rozpatruje czlowiek
    [/cytat]

    Pracownik, który przyjmował wniosek, powiedział mi, żebym sam złożył reklamację przez
    CitiPhone, bo tak będzie szybciej. A w CitiPhone powiedzieli, że lepiej wypełnić
    drugi wniosek, bo reklamacja nic nie da, że dostanę z automatu taką samą odpowiedź.
    Więc wypełniłem drugi wniosek. A po odmowie z drugiego wniosku, gdy zadzwoniłem do
    CitiPhone złożyć reklamację, to mi powiedzieli, że nie mogą przyjąć reklamacji,
    ponieważ nie posiadam w ich banku żadnego produktu i że mogę wysłać pisemną
    reklamację na adres pocztowy. Nawet mi pracownica infolinii nie powiedziała o tym, że
    na stronie CitiBanku jest elektroniczny formularz, przez który można złożyć
    reklamację.