-
Data: 2011-05-09 13:54:54
Temat: Re: Dlaczego (nie?)brać karty kredytowej City?
Od: "merkury" <nomercy2011@WYTNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
[cytat]
poza tym, zdolnosc kredytowa to nie brak zadluzenia, tylko ZDOLNOSC do jego
splacenia
[/cytat]
posiadam zdolność kredytową - wysokie stałe zarobki itp.
[cytat]
bo jakis automat Ci odmowil ?
[/cytat]
jeśli mój drugi wniosek, który został wypełniony w formie papierowej (ponieważ system
nie pozwalał na złożenie go w systemie informatycznym po raz drugi w oddziale) był
rozpatrywany przez automat, to tym gorzej świadczy o tym banku - nie szanują oni
mojego czasu, który był wymagany na drugie wypełnienie wniosku, a przecież sami
zaproponowali, żebym go wypełnił
[cytat]
pierwsze wrazenie jest wazne, ale niekoniecznie prawdziwe
[/cytat]
Przy pierwszej rozmowie telefonicznej z CitiPhone, zanim złożyłem pierwszy wniosek,
chciałem się dopytać o szczegółowe zasady przeliczania walut i opłat z tym
związanych. Czytałem wcześniej regulamin itp., ale chciałem się dowiedzieć czego
dokładniej. Pracownik infolinii nie tylko mi nie powiedział tych szczegółów, ale w
dodatku podał mi błędne informacje odnośnie opłat za przewalutowanie. - Musiałem mu
sam cytować treść regulaminu. Poprosił wtedy o chwilę przerwy, żeby znaleźć dokumenty
z zasadami itp. i dopiero potem mi przyznał rację, że faktycznie mi źle powiedział.
[cytat]
karte mozna uzyskac (jezeli spelnia sie warunki), wystarczy zlozyc wniosek
przez pracownika, ktory przy odmowie sam zlozy wewnetrzna reklamacje
maszynki czasem sie myla, a reklamacje rozpatruje czlowiek
[/cytat]
Pracownik, który przyjmował wniosek, powiedział mi, żebym sam złożył reklamację przez
CitiPhone, bo tak będzie szybciej. A w CitiPhone powiedzieli, że lepiej wypełnić
drugi wniosek, bo reklamacja nic nie da, że dostanę z automatu taką samą odpowiedź.
Więc wypełniłem drugi wniosek. A po odmowie z drugiego wniosku, gdy zadzwoniłem do
CitiPhone złożyć reklamację, to mi powiedzieli, że nie mogą przyjąć reklamacji,
ponieważ nie posiadam w ich banku żadnego produktu i że mogę wysłać pisemną
reklamację na adres pocztowy. Nawet mi pracownica infolinii nie powiedziała o tym, że
na stronie CitiBanku jest elektroniczny formularz, przez który można złożyć
reklamację.
--
Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 12.05.11 14:26 NieLubieSpamu
- 12.05.11 14:31 Kamil Jońca
- 12.05.11 16:08 witrak()
- 12.05.11 16:09 mx
- 12.05.11 16:31 Rafal M
- 12.05.11 16:45 Zbynek Ltd.
- 12.05.11 17:52 Rafal M
- 13.05.11 09:35 Q
- 13.05.11 09:38 Q
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...