eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego nie założę konta w banku XRe: Dlaczego nie założę konta w banku X
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego nie założę konta w banku X
    Date: Wed, 24 Sep 2003 09:02:22 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <bkrfii$p3s$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bkqg9m$ke8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bravo171.softbank.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1064386963 25724 212.244.73.171 (24 Sep 2003 07:02:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Sep 2003 07:02:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:260799
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Artur"
    > [Fortis]
    > - opłaty za konto - w sumie 8 zl/miesiac
    > - mało placówek - zbędne
    ale za to wprowadzili kontrole nazwy rachunku z nazwa w przelewie i potrafia
    odrzucic przelew z wlasnego rachunku w Millennium tylko dlatego że są w
    nazwisku polskie litery, ktore te dwa banki akurat traktuja inaczej
    osobna sprawa to odrzucanie PZ ktore dzialaly 2 lata - tez przez kontrole
    danych alfanumerycznych!

    > [Nordea]
    > - lepszy produkt został wyparty przez gorszy, na dodatek w nieelegancki
    sposób
    LG nie bylo lepsze tylko może tańsze

    > [Millenium]
    > - ???
    do 5000 zl 0%, w oddziale za wszystko prowizje, prowizje za bankomaty
    slabe zabezpieczenie i dlatego limit operacji dziennej na koncie ustanawiany
    w oddziale
    nie potrafia liczyc odsetek - nie robia zaokraglen i czasem nie licza (mam
    kapitalizacje dzienna to widze)
    na reklamacje pisemne odpowiadaja ogolnikowo pomijajac pytanie, albo wręcz
    udzielając błędnych odpowiedzi, czyli kłamiąc (sprawa zaokrągleń odsetek)

    > obserwacja jest subiektywna, obejmuje produkty kredytowe, obsługę typową i
    nietypową, nie obejmuje kart płatniczych

    bardzo trafne wnioski - nie ma banku idealnego
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1