  • Data: 2003-09-24 17:36:00
    Temat: Re: Dlaczego nie założę konta w banku X
    Od: "gbieszcz" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Zwlaszcza dla tzw. klienta masowego...
    > Drogi Arturze a ile tam kasy chciales trzymac?!?
    > Wybacz, ale wsrod kilku milionow wspolobywateli posiadajacych konta bankowe
    > nie ma i nie bedzie takiego banku, zeby ci dogodzil za te nawet 3 tysiace
    > zlotych miesiecznie.
    > Im predzej to zrozumiesz, tym szybciej zrewidujesz swoje poglady i zamiast
    > narzekac na jakosc uslug swiadczoncyh przez banki zaczniesz wszystko roic,
    > zeby zwielokrotnic swoje przychody, a co za tym idzie dostaniesz taka
    > obsluge na jaka zasluguja twje pieniedze....

    Drogi Michale, ja rozumiem autora tego watku. Nie chodzi tu wcale o zadania
    nie wiadomo jakiego poziomu obslugi. Wydaje mi sie, ze pytanie jest jest po
    prostu o solidny bank bez balaganu w papierach i procedurach, z oferta na
    kazda okazje, ze sprawna obsluga klienta masowego, z zyczliwymi doradcami w
    okienku, z funkcjonalna platforma internetowa. Wydaje mi sie ze tego typu
    rzeczy powinny byc standardem i nie powinno miec tu znaczenia ile kto
    zarabia. Smutne jest natomiast to, ze takiego banku na polskim rynku nie ma,
    co nie przeszkadza niektorym bankom trwac w samouwielbieniu (przoduje w tym
    Multibank... i Pekao SA). I nie chodzi wcale o to by byc traktowanym jak VIP.