  • Data: 2003-09-24 17:48:34
    Temat: Re: Dlaczego nie założę konta w banku X
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gbieszcz wrote:
    > natomiast to, ze takiego banku na polskim rynku nie ma, co nie
    > przeszkadza niektorym bankom trwac w samouwielbieniu (przoduje w tym
    > Multibank... i Pekao SA). I nie chodzi wcale o to by byc traktowanym
    > jak VIP.

    Wybacz - ale ja jestem zadowolony wykorzystujac elektroniczne kanaly
    dystrybucji wiekszosci bankow i nie mam im nic do zarzucenia.
    Cos za cos - jesli nie chcesz balaganu w papierach - to mozesz isc do banku,
    gdzie kredyty sa drogie i... no wlasnie - zacznie sie, ze za drogie.
    Czy tak trudno jest zrozumiec, ze jakosc kosztuje?!? Ze jesli chcemy miec i
    jakosc i dobra obsluge to trzeba za to zaplacic?
    Bank dziala tak jak dziala i zabezpiecza sie przed klientami. Owszem ze
    strony klienta najlepiej mialoby to wygladac tak: kredyt od reki, najnizsze
    oprocentowanie, osobny pracownik do obslugi i do tego brak oplat za
    prowadzenie.
    Serio - nie moge zrozumiec tego narzekania. To nie socjalizm, gdzie sie
    wszystko wszystkim nalezalo.. ;) Jak masz pienadze to cie obsluza - chyba
    sie ze mna zgodzisz? A jak nie masz to masz taka a nie inna obsluge - i
    tyle. A banku idealnego - pewnie ze nie ma. Wazne, ze sa jednak zadowoleni
    klienci.
    Rozmawialem z kilkoma bankowcami i opowiadaja jak to wyglada z drugiej
    strony. Ludzie rzucaja sie (takze na tej liscie), a okazuje sie, ze prawda
    wyglada zupelnie inaczej niz oni to przedstawiaja, a do tego na koncie maja
    jakies grosze. Trzeba zrozumiec bank, ktorego zadaniem jest zaabianie
    pienedzy a nie dogadzanie kazdemu. Wszystkim nie moze byc dobrze - bo jego
    dzialabnosc bylaby z gory skazana na porazke. A z osob, ktore potrzebuje
    dobrego potraktowania wybiera sie te, ktore sa albo perspektywiczne, albo
    przynosza najwiecej dochodu. Taka jest prozaiczna prawda. A jak ktos tego
    nie rozumie - to lepiej, zeby w ogole nie mial rachunku w banku. Oszczedzi
    sobie stresow.