  • Data: 2010-06-20 10:48:09
    Temat: Re: Dlaczego oni zginęli ?
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Tyle tylko, że ten krzyk do nikogo nie trafia. Tu jest wąskie grono (ok. 50
    > osób wg mojej oceny) zainteresowanych rynkiem kapitałowym i w większości o
    > utrwalonych poglądach politycznych. Utrwalonych do tego stopnia, że nawet
    > gdyby Charlie pokazał palcem zamachowców, komentarze byłyby takie : dobrze
    > zrobili.

    Ale pozostaje ślad w sieci na liście o dość istotnej tematyce.
    Rozumiem, że Charlie był/jest również jej aktywnym, merytorycznym uczestnikiem
    i dlatego wybrał sobie to miejsce (bo do tej pory znaliście go od 'rzeczowej
    strony', tak?).

    W kwestii zdarzenia pod Smoleńskiem:
    Jedni patrzą, że to był człowiek z PIS i jego zwolennicy (dali mu się
    zaprosić). Jak są zwolennikami innej opcji politycznej, to się może i cieszą
    ('dobrze zrobili'). To wolny kraj.

    Inni patrzą, że to była 'jakaś' głowa, ale jednak mojego Państwa i
    jakieś Dowództwo Sił Zbrojnych, ale mojego kraju, wznosząc się ponad sztuczne
    WEWNĘTRZNE podziały partyjne (PC, KLD, UD, UW, PZPR - to już było na scenie
    politycznej i można ocenić co dobrego zrobili dla Polski bez interesowania się
    mutantami w stylu PIS,PO czy SLD).

    Są też i tacy, którzy wznoszą się jeszcze wyżej, ponad narodowość i mówią, że
    zginął Prezydent jakiegoś kraju i całe dowództwo Sił Zbrojnych jakiegoś kraju.

    I że sprawę tą należy potraktować wyjątkowo, a nie tak jak u nas (bliżej temu
    do 'rozbił się samolot z wycieczką do Katynia').

    Co do działalności Charliego tutaj: kiedyś na ulicy sypano ulotkami na głowy
    przechodniów, teraz mamy posty. Przyjdzie czas i się okaże ile w tym było
    prawdy a ile propagandy. Nie popieram, ale rozumiem w tych okolicznościach.

    P.S. Zniknął post na którego wcześniej odpowiadałem w tym wątku ;]