  • Data: 2013-07-08 20:38:33
    Temat: Re: Dlaczego podatek Belki jest anonimowy?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.07.2013 20:00, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale czy jest warunkiem, który chcemy aby był powodem kontroli?

    Nie chcemy zeby było powodem kontroli, ale jakby belka była
    spersonalizowana - to mógłby być, dlatego nie chcemy żeby belka była
    spersonalizowana (przynajmniej My M)

    > I to było słuszne?

    Czytaj ze zrozumieniem. Okres był słusznie miniony, a wezwania po prostu
    były.

    > A to jest zupelnie inna para kaloszy. Ale przeciez mogłem zarobic 10 lat
    > temu :)

    Mogłeś. Mogłeś też zarobić nierządem własnym albo innymi takimi. Ale US
    może uznać że jest jednak szansa że ani się nie prostytuowałeś ani nie
    odłożyłeś 10 lat temu.

    p. m.