eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego pogromcy mitów nie przetestują mitu bezpiecznych Paypas/Paywave › Re: Dlaczego pogromcy mitów nie przetestują mitu bezpiecznych Paypas/Paywave
  • Data: 2011-03-04 12:34:12
    Temat: Re: Dlaczego pogromcy mitów nie przetestują mitu bezpiecznych Paypas/Paywave
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Mar, 13:21, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    >  Nikt nie robi tragedii, że banki wprowadzają paypass. Nikt nie mruczałby ,
    > gdyby banki stwarzały  taką mozliwość . Chodzi tylko o to, że zostajesz
    > przez bank w tym temacie ubezwłasnowolniony.
    > Nie masz opcji do wyboru. Nie mozesz tego wyłączyć.

    Ja osobiscie jestem niezadowolony z narzuconych dla "drobnych
    płatnosci" limitów.
    Rozumiałbym, jakby to była górna granica, a nie jedyna mozliwosc.

    Osobiście ustawiłbym sobie limit na 20 zł łączny kwotowy dzienny.
    Tyle mógłbym zaryzykowac na karcie bez jakiejkolwiek autoryzacji i bez
    mozlliwości reklamowania transakcji do których mam zastrzeżenia.

    Ogólnie są to karty niebezpieczne "społecznie", umożliwiające
    niepostrzeżone podbieranie środków (dokonując płatność i odkładając
    niepostrzeżenie kartę) przez różnego rodzaju złodziejaszków domowych
    (wnuczek - babci itp) i w innych miejscach (szatnie itp). Bank
    odmawia udostępnienienia mechanizmów zabezpieczających.
    Co ma zrobić np. żona alkoholika?