    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Subject: Re: Dlaczego w Pekao24 nie ma historii?
    Date: 08 Jan 2006 15:14:26 GMT

    In article <s...@k...kjonca.bogus>, Kamil Jońca wrote:
    > Dnia 07 Jan 2006 18:52:32 GMT,
    > osoba podpisana: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    > napisała:
    > [...]
    > Możesz rozwinąć z tym ING ? Bo mi chodzi pod firefoksem zarówno winda
    > jak i linuks, przelewy z oko w świat robiłem.

    Właśnie zalogowałam się, żeby sprawdzić, czy nic się nie zmieniło. No
    więc przy kliknięciu opcji Przelewy pojawia się ekran:
    "Twoja przeglądarka nie obsługuje komponentu (appletu) Java

    Do korzystania z części transakcyjnej serwisu ING BankOnLine konieczne
    jest zainstalowanie wirtualnej maszyny java (firmy Microsoft lub SUN)
    oraz ustawienie parametrów przeglądarki umożliwiające obsługę języka
    Java. W związku z powyższym prosimy o wykonanie poniższych czynności:

    1. Sprawdź ustawienia przeglądarki (włączenie obsługi Java)
    2. Zainstaluj środowisko Java"

    Ja to się nie znam, ale mąż twierdzi, że to, co chcą jest
    poinstalowane.

    Renata