eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDnB - czy oni oci**eli?Re: DnB - czy oni oci**eli?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.tvk.wroc.pl!news.si
    erp.net!not-for-mail
    From: Sierp <s...@n...netgrr>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: DnB - czy oni oci**eli?
    Date: Sun, 13 May 2012 12:47:43 +0200
    Organization: SierpNet
    Lines: 48
    Message-ID: <joo3gl$pe4$1@ochlapek.sierp.net>
    References: <jol1ib$a5o$1@ochlapek.sierp.net> <jolfmv$i6c$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85.222.74.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: ochlapek.sierp.net 1336906069 26052 85.222.74.238 (13 May 2012 10:47:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...net
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 May 2012 10:47:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    In-Reply-To: <jolfmv$i6c$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:571610
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-05-12 12:57, darnok pisze:
    >> DnB szumnie wprowadza nowy system bankowosci internetowej...
    >> No podjarani są strasznie, nawet SMSy wprowadzaja jako autoryzacje
    >> transakcji, zamiast aktualnej karty zdrapki. Szok.
    >>
    >> I co trzeba zrobic, aby skorzystac z tej nowinki technicznej?
    >> Otoz wg otrzymanego pisma, nalezy udac sie do oddzialu, gdzie
    >> "nasz doradca zaprezentuje mozliwosci i omowi wymierne korzysci plynace
    >> z uzytkowania nowego systemu"
    >
    > To jest opcjonalne.
    > Wystarczylo wyslac SMSa, oddzwaniali, wyrazales zgode na SMSy
    > autoryzujace i to wszystko.
    > Od pon rano bedzie mozna sie logowac w nowym systemie.

    zgodnie z pismem - nie jest
    ja SMSa wyslalem jakis czas temu, nikt nie oddzwonil

    A pismo jest jasne

    "W celu aktywowania dostepu zapraszam Państwa do Oddziału, gdzie nasz
    Doradca zaprezentuje możliwości i omówi wymierne korzyści płynące z
    użytkowania nowego systemu"

    zreszta tu masz cale pismo
    http://dl.dropbox.com/u/6662740/2012-05-13%2011.59.1
    5.jpg

    > Moze zadzwon na infolinie i zapytaj skoro nie zrozumiales tego pisma co
    > przyslali?

    wskaż mi, czego nie zrozumialem

    > Przelaczenie ilustam setek tysiecy klientow na drugi system i
    > sprawdzenie tego w 100% to dosc powazna operacja - zapowiadali to od dawna.
    > Wyobraz sobie ze np u operatorow komorkowych zmiana sytemow bilingowych
    > tez trwa klika dni. A w tym czasie czesto rozmowy sa taryfikowane
    > offline, a zdarza sie ze reka sie omsknie i kilka godzin ludzie za darmo
    > gadaja :)

    pracuje w korporacji finansowej z wieksza iloscia klientow niz dnb, i
    takie wdrozenia to dla mnie chleb powszedni
    zawsze przygotowywujemy je tak, aby czesc dostepna dla klientow byla
    niedostepna krotko - nie pamietam, abysmy mieli az tak dlugie niedostepnosci

    ale ok, nie robie z tego jakiegos dramatu, po prostu mnie to zdziwilo -
    u nas biznes by sie na to po prostu nie zgodzil

    Sierp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1