eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDni starego interfejsu mBąka są policzoneRe: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Imka <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Date: Mon, 9 Dec 2013 15:51:56 +0100
    Organization: Hotel Pod Poległym Alpinistą
    Lines: 54
    Message-ID: <5...@4...net>
    References: <12r7k3w3auhit.v06uuyim6gbe$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-173-235.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1386600847 29998 89.72.173.235 (9 Dec 2013 14:54:07
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Dec 2013 14:54:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:598302
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 14:22:50 +0100, wiktor napisał(a):

    > Było? Nie widzę.
    > http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5262,czas-na-zm
    iany-wylaczenie-dotychczasowej-wersji-systemu-transa
    kcyjnego.html
    > skrócony link: http://tinyurl.com/ovw9vab
    >
    > Jednak miałem nadzieję, że dłużej zachowają stary interfejs. Wiedziałem, że
    > to nieuniknione - w końcu nie po to wydaje się dziesiątki milionów złotych,
    > by utrzymywać dwa byty - ale jednak fala krytyki była/jest ogromna. Liczą
    > na to, że użytkownicy twierdzący 'wyłaczycie stary interfejs - odchodzę'
    > tylko blefują?
    > w.

    Ciekawe (bardzo!) są wyniki ankiety
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/wiadomosc/wiadomosc/
    Nowy-mBank-ma-pol-roku-czy-spodobal-sie-klientom-SON
    DA-3006165.html?is_sonda=yes&answer=1

    Nie wiem na ile miarodajna jest próbka (teraz 1452 osoby), ani na ile
    miarodajny jest typ osób, który do ankiety się dogrzebał, ale wyniki
    powinny mimo wszystko zastanowić mBankowy "markieting".

    18.6% - Nie sprawdzałem nowego serwisu i nie chcę z niego korzystać
    30.6% - Wypróbowałem nowy serwis, ale nie spodobał mi się wizualnie -
    korzystam ze starego
    20.3% - Wypróbowałem nowy serwis, ale był dla mnie zbyt skomplikowany -
    korzystam ze starego
    11.7% - Korzystam na zmianę z nowego i starego serwisu
    18.8% - Nowy serwis spodobał mi się - korzystam wyłącznie z niego

    Już pal diabli zagrzybiałą konserwę w postaci 18,6% (dzień dobry!)
    Ale reakcja tych tych 30,6% + 20,3% powinna niektórym dać do myślenia i
    to zdrowo. Toć to połowa ankietowanych. Połowa.

    Wyprowadziłam się z mBanku po dziesięciu latach z pensją, pewnymi
    oszczędnościami i normalnym codziennym używaniem konta i karty do opłat
    i zakupów, został osad w kwocie symbolicznej.
    Jeśli ktoś myśli że bank to zauważył, to jest w błędzie.
    Jestem jedynie bombardowana na prawo i lewo zachętą zalogowania się do
    nowego serwisu.

    Ble.

    Podsumowajuąc mój półroczny pobyt w innym banku - nie dostrzegam
    wyraźnej róźnicy na minus, ani nie odczuwam dyskomfortu. Na plus, i
    owszem, oferta depozytowa.

    No mBanku? Czym mnie zachęcisz do powrotu? Z wyglądem strony trafiłeś
    jak kulą w płot, należę do pokolenia które potrafi jeszcze czytać, a nie
    tylko klikać w obrazki, więc 'nie jestem targetem dla nowego dizajnu' -
    masz coś innego pod reką, czym mnie spróbujesz przekonać że warto mieć
    tu konto? ;)


    --
    Imka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1