    From: wiktor <...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Date: Mon, 9 Dec 2013 17:26:58 +0100

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 17:04:27 +0100, Imka napisał(a):

> [...]
    Nowy-mBank-ma-pol-roku-czy-spodobal-sie-klientom-SON
    DA-3006165.html?is_sonda=yes&answer=1

    > Przebijam się przez komentarze pod ankietą.
    > Zainteresował mnie jeden:
    > "W starej wersji mam możliwość sprawdzenia operacji sprzed 10 lat. W
    > nowej witrynie mogę wyświetlić operację tylko z ostatniego roku!"
    >
    > Czy to prawda? Może ktoś to już sprawdził?

    To prawda. Można sprawdzić transakcje tylko po 1.01.2012r
    Jednocześnie pojawiła się informacja (na blogu Samcika - nie wnikam skąd
    to wie), że po przymusowym przepięciu do nowego interfejsu historia konta
    znowu będzie pełna.
    Jeśli okazałoby to się prawdą, to być może byłaby to jedyna funkcja, dla
    której zostawiłbym jednak 'martwe' konto. By w razie potrzeby wyklikać
    historię online, zamiast grzebać w PDF'ach.
    --
    w.