    From: wiktor <...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Date: Mon, 9 Dec 2013 18:13:50 +0100

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 17:48:53 +0100, Imka napisał(a):

    > Sprawdzisz mi jeszcze coś? :)
    > Pytanie: w jakim czasie i iloma kliknięciami od zalogowania wywołasz na
    > ekran link do wniosku WYPOWIEDZENIE UMOWY RACHUNKU ;)
    >
    > Czas start! ;)

    Czy to jest polecenie podchwytliwe? ;) Bo na moje oko nie ma tej opcji w
    nowym interfejsie. Przynajmniej tak mi się wydaje po wykonaniu 38 kliknięć
    przez 6min15s (a potem jeszcze dodatkowych 2min15s poszukiwań już bez
    zliczania klików). I był to najdłuższy mój pobyt w tym serwisie od początku
    jego istnienia. Dziękuję Ci Imko za popsucie mi reszy dnia. ;)
    Pewnie za chwilę Osa napisze, gdzie to da się znaleźć. ;)
    W starym interfejsie to są 3 kliki i 5 sekund roboty...