  • Data: 2013-12-10 16:51:48
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-10 16:11, koala pisze:

    > To nie chodzi o słitfocię...ale wyłączenie animacji jest w opcji
    > "Zdjęcie profilowe"...dopiero jak mi napisali że tam się wyłącza
    > animacje to zajrzałem w to miejsce...bo przeca fotki tam wrzucał nie
    > będe...

    No jak "nie będziesz"? Super-team się nagłówkował, wykonawca wziął kasę
    i odpalił komu trzeba prowizję żeby ta opcja była i to właśnie tam, bo
    jakżesz można mieć konto bankowe bez słitfoci, a Ty się do nich dupą
    odwracasz i fochy stroisz. Oj popraw się koalo, popraw się...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.