  • Data: 2011-03-13 22:07:29
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: "Dieter" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. Mowimy o okresie 10 LAT i wiecej lat, a nie o lapaniu szczytow i dolkow.
    Swingowanie pozostawmy forexowcom. Zakladasz, ze na rynkach mamy wieczna
    besse, a jak wiemy tak nie jest, bo po bessie przychodzi hossa, a po hossie
    bessa.

    2. Obliczenia jasno pokazuja, ze "moja" metoda za ostatnie 10 i wiecej lat
    jest lepsza i nie zamierzam sie klocic z liczbami. Polecam moj watek na
    GoldenLine, gdzie znajdziesz sporo roznych symulacji na ten temat. Podobnie
    jak Ty mysla traderzy, ktorym wydaje sie, ze maja zlotego graala, a po
    przetestowaniu okazuje sie, ze graja systemowymi bankrutami. Podczas szkolen
    koduje zlote grale uczestnikow i zawsze okazuja sie one w dlugim terminie
    maszynkami do generowania strat, choc w opowiadaniach wygladaja super.

    3. Tez mi sie kiedys wydawalo, ze regularne wplaty dzialaja, ale to jedynie
    haczyk sprzedawcow funduszy, ktory wiaze ich z klientem na dlugie lata.

    Dieter

    Użytkownik "DJ" napisał w wiadomości grup

    > Twoja metoda z zalozenia jest zla, bo po cholere wplacac regularnie kase w
    > cos co caly czas przynosi straty?

    Czyli co? Lepiej zamiast regularnie wplacac w cos co przynosi straty to
    lepiej wplacic od razu, zeby miec strate 2x wieksza? To wlasnie Twoja metoda
    jest zla. Moja chroni mnie przed stratami. Nawet placac regularnie mam
    straty o polowe mniejsze niz gdybym wplacil od razu. A ze nie wplacam kasy w
    cos co ciagle traci to moje straty sa jeszcze duzo mniejsze.

    DJ