    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do Dietera....
    Date: Mon, 14 Mar 2011 08:46:38 +0100

    Dieter wrote:

    > 1. Mowimy o okresie 10 LAT i wiecej lat, a nie o lapaniu szczytow i
    > dolkow.
    > Swingowanie pozostawmy forexowcom. Zakladasz, ze na rynkach mamy wieczna
    > besse, a jak wiemy tak nie jest, bo po bessie przychodzi hossa, a po
    > hossie bessa.
    >
    > 2. Obliczenia jasno pokazuja, ze "moja" metoda za ostatnie 10 i wiecej
    > lat jest lepsza i nie zamierzam sie klocic z liczbami. Polecam moj watek
    > na GoldenLine, gdzie znajdziesz sporo roznych symulacji na ten temat.
    > Podobnie jak Ty mysla traderzy, ktorym wydaje sie, ze maja zlotego graala,
> [...]
    Nie wiem o co się spieracie. Jeżeli regularne wpłaty przynoszą gorsze
    rezultaty niż wpłata jednorazowa w badanym okresie to znaczy, że jesteśmy na
    rynku byka jeżeli regularne wpłaty przynoszą lepsze wyniki niż wpłata
    jednorazowa w badanym okresie to znaczy, ze to jest rynek niedźwiedzia.
    Regularne wpłaty na prawym zboczu są lepsze niż wpłata na górce i regularne
    wpłaty na lewym zboczu są gorsze niż wpłata w dołku. Przecież to oczywiste.