  • Data: 2009-03-16 12:07:28
    Temat: Re: Do Endriu... ręceopadają
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:731e.0000004a.49be3947@newsgate.onet.pl...

    > pluszak, ja się nigdy polityką nie pasjonowałem... dopiero przez tych
    > pokurczów
    > moralnych zacząłem kibicowac pltaformersom... ale na szczęście już mi
    > przechodzi i znowu polityka mi zaczyna powiewac koło przyrodzenia... a
    > Donka
    > szanuję za jedno... za to że zamiast bic w sejmie pianę poszedł pokopac
    > piłkę... sam bym tak zrobił... a co do interwncji to wiesz dobrze, że to
    > jest
    > ostatecznośc... nawet BOJ z tak gigantycznymi rezerwami nieraz połąmał
    > sobie na
> [...]

    trochę politycznie się zrobiło.... Odnośnie Tuska to uważam, że ten jego luz
    jest na pokaz, moim zdaniem polityk powinien być konkretny i skuteczny a to
    co nam się serwuje to czarowanie tłumu... odnośnie interwencji to doskonale
    wiemy, że z ich skutecznością bywa różnie... natomiast co do reakcji rządu
    na osłabienie waluty, uważam, że było dużo o tym że nie ma kryzysu,
    natomiast temat kursu walutowego praktycznie nie istniał, został on
    zlekceważony, nie przypominam sobie łagodzących, uspokajających wypowiedzi,
    wyglądało to tak jakby wszyscy kredytobiorcy w walutach zostali pozostawieni
    sami sobie, zrobiło się głośno dopiero gdy złotówka znajdowała się w
    okolicach 5eurpln, dużo za późno...z faktami się nie dyskutuje, złoty się
    umacnia jednak przypisywanie tego jako sukces rządu jest lekkim naginaniem
    faktów... pozdrawiam