  • Data: 2009-03-16 12:52:58
    Temat: Re: Do Endriu... ręceopadają
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przechodzi i znowu polityka mi zaczyna powiewac koło przyrodzenia... a
    > Donka
    > szanuję za jedno... za to że zamiast bic w sejmie pianę poszedł pokopac
    > piłkę... sam bym tak zrobił... a co do interwncji to wiesz dobrze, że to
    > jest

    Jak bym pracował w Twojej firmie to też byś się cieszył, jakbym zamiast
    pracować poszedł kopać piłkę?
    Tak się dziwnie składa, że Donek pracuje w mojej firmie, częściowo to ja mu
    płacę z moich podatków i wolałbym, żeby kopał piłkę w czasie wolnym, a nie w
    pracy.

    > ostatecznośc... nawet BOJ z tak gigantycznymi rezerwami nieraz połąmał
    > sobie na
    > interwencji ząbki... gdyby rząd wcześniej zaczął jałowo straszyc to by się
    > tylko ośmieszył i pokazał słabośc... a wtedy spekulacja by sobie na złotym

    To zdecyduj się wreszcie, bo sam sobie przeczysz. Z jednej strony uważasz że
    to geniusz Tuska, jego genialna interwencja, odwróciła trend na złotówce, a
    teraz napisałeś, że siła po drugiej stronie rynku jest tak duża, że
    wcześniejsza interwencja nie miała by szans na powodzenie.
    Więc jak to jest, Donek to geniusz ekonomii, czy pijaru?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz