    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do Endriu... ręceopadają
    Date: Tue, 17 Mar 2009 19:17:12 +0100

    > Skoro kilkadziesiąt mln EUR spwodowało szybki spadek kursu EUR o
    > kilkanaście groszy, a do sprzedaży czekało jeszcze prawie 3 mld EUR to był
    > chyba wystarczający powód do zamykania pozycji.

    No właśnie drogio Anatolu dochodzimy tutaj do sedna sprawy.
    Dlaczego platformiany idol Vipera Tusk nie pokazał (jak to Viper mówi) "że
    jest zdeterminowany bronic złotego" wcześniej skoro musiał wiedzieć że
    spólki z udziałem skarbu państwa w których przezesi rad nadzorczych ustalani
    z partyjnego klucza umoczeniu są po uszy w opcje ?.

    Na fundamencie wiary

    " [...] Teraz jednak jest inaczej, między innymi dlatego, że wicepremier
    Pawlak kategorycznie zaprzecza, jakoby on też wdał się w walutowe opcje
    przez podstawionych przedsiębiorców. Oczywiście wierzymy w te dementi
    wicepremiera Pawlaka tak samo, jak w to, że w razie czego NATO nas obroni,
    ale faktem jest, że wśród przedsiębiorców zakładających się z bankami, były
    również spółki albo z udziałem, albo w całości należące do Skarbu Państwa.
    Pan minister Skarbu Państwa Aleksander Grad bardzo mętnie tłumaczył w
    telewizorze, dlaczego karząca ręka sprawiedliwości na razie nie dosięgnie
    członków zarządów i rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa, co w efekcie
    zrodziło fałszywe pogłoski, że zarządcy tych spółek wdali się w opcje
    walutowe mając za cichych wspólników członków ścisłych sztabów partyjnych i
    działali na ich polecenie. Co więcej - że lekkomyślnie zaufali ich
    zapewnieniom, że w razie czego nastąpi desperacka obrona złotego i cokolwiek
    się stanie - zakład będzie wygrany, a banki - puszczone z torbami.

    Czy odpowiedzią na to jest cytat posła "Problemka" ?.

    Sprawa do przyschnięcia
    http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2009/03/15/sprawa-do-p
    rzyschniecia/

    "[...] Trzy osoby w otoczeniu Donalda Tuska inspirują ataki na PSL, bo są
    powiązane z układem biznesowym, realizującym interesy obcego kapitału -
    dowiedzieliśmy się od posła Eugeniusza Kłopotka.[...]".

    Endriu