    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do Fatso......
    Date: Thu, 24 Dec 2009 13:44:02 +0000

    Endriu wrote:

    > Jezeli mozna to móglbys przyblizyc o co sie poklóciles z kolegami
    > "genetykami", oraz jaki to mialo zwiazek z 1794 rokiem na terenach Polski
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/1794
    >
    > ....( powstaniem kosciuszkowskim ?)

    endriu, jesli moj Tadziu jest J2 to caly jego klan zapewne tez.
    Jest to znane w Polsce nazwisko, ma na Mazowszu wies swojego imienia,
    istniejaca do dzis.
    Powstaje w zw z tym pytanie, jaka genotypowo jest szlachta mazowiecka?
    Juz mialem zapytanie po cichu, od pewnego hrabiego. Przyznal sie, ze ma
    dwoch wujkow J2,
    prosil o kontakt z Tadziem. Takie rzeczy denerwuja Panow szlachte.

    A zwiazek z rokiem 1794? Chyba owa rzez Pragi gdy Suworow biegal jak
    kabotyn z dwoma indykami
    pod pacha. Wolal teatralnym glosem: jesli wszystko tu ma zginac to
    niechaj sie chociaz te dwa niebozeta uratuja!
    (historyjka autentyczna). Takze autentyczne ale mniej znane jest, ze
    poza kilku zamordowanymi mnichami zarznieci
    mieszkancy Pragi to byli sami Zydzi.

    fatso