  • Data: 2006-05-12 15:48:05
    Temat: Re: Do Lukasa to tylko na kawe.
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A teraz moje pytanie. Co moge zrobic w tej sprawie? Nie chcialbym zeby
    > sprawa rozeszla sie po kosciach.

    Jako konsument masz pewne prawa, moze skontaktuj sie z ta instytucja

    http://tiny.pl/gpqj

    Ja ostatnio klalem na Lukasa bo przyszedlem do oddzialu, widze ze jest
    stanowisko kasowe i kolejka ludzi ktorzy twierdza ze stoja 'do kasy', odstalem
    swoje, podchodze chce wplacic pieniadze na rachunek a pani mnie informuje ze nie
    przyjmie bo ona obsluguje tylko raty. Musialem podejsc do stanowiska zwyklego.
    Na moje pytanie o to gdzie jest napisane ze kasa jest tylko do rat odpowiedziano
    mi ze nigdzie. Sprawa ma sie tak ze otworzyli placowke po remoncie i do momentu
    kiedy im nie przysla jakichs specjalnych owalnych kartonow to przepisy
    wewnetrzne zabraniaja im nawet przykleic zwykla kartke papieru informujaca
    klientow ze dane stanowisko jest tylko do oplacania rat. Schodzi na psy na ten
    bank !

    - Telemach -