  • Data: 2011-03-14 08:13:27
    Temat: Re: Do Roberta Gwiazdowskiego
    Od: "Jacek" <J...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zadawałem to pytanie już kilka razy. Dlaczego to rozwiązanie Ci się
    > opłaca.
    > Co ono załatwia? Dlaczego 500,-, a nie 127,- czy 1270,-?

    Kwota musi być taka, aby każdy mógł odłożyć na nią ze składki.
    Czyli, być może, zależna od płacy minimalnej i średniego okresu
    zatrudnienia.
    W ten sposób nikt na nikogo nie musi łożyć, i o to chodzi.

    Oczywiście musi istnieć system rentowy, na to musimy płacić wszyscy.
    Ta cześć składki zależna od wynagrodzenia. Ponieważ renta powinna zapewnić
    odpowiedni poziom życia.